TRAVEL WITH ME: SARAJEVO

by - 11:51:00

Pozdrav drage moje,

nadam se da me niste zaboravile. Nije me bilo dugo jer imala sam puno obaveza oko škole te nisam mogla naći slobodnog vremena. No pošto se sve to smirilo i ostalo je još jedna tjedan škole to znači da se polako vraćam. Razmišljala sam što da stavim kao prvi come back post i sjetila se da ste željele vidjeti travel post i to iz Sarajeva. I da slike su takve kakve jesu jer nisam nosila sa sobom svoj Canon nego sam fotkala mobitelom. Nadam se da ne zamjerate.

Izlet je trajao tri dana i to baš zanimljiva tri dana uključujući i vrijeme, Prvi dan kad smo došli dočekao nas je snijeg. Sad mogu biti kao Severina i reći vidjela sam snijeg u maju hah. Pošto smo skoro pola dana proveli u autobusu i snijeg nas je iznenadio nismo taj dan ništa razgledavali. Smjestili smo se u hotel Saraj i pogled je predivan. Vidite skoro cijelo Sarajevo jer je na brdu, a Baščaršija je 10 min od njega što je bilo odlično. Taj prvi dan su nas odveli na Baščaršiju i rekli gdje je što pa smo se sami snalazili. Imali smo nekih 2-3 sata do večere pa smo obišli tek toliko da vidimo gdje je što i zatim otišli u Cafe Nebo na turski čaj i baklavu od pistacije. Jako gorko i jako slatko.

Što se tiče samog hotela, hotel ima 3 zvjezdice i jako je lijepo to sve smišljeno. Hrana je odlična (samo smo tamo imali doručak - švedski stol i večeru, a ručali smo u gradu). Sve sobe su iste, svaka ima malu kupaonicu, zatvoreni balkon i TV i jedino se razlikuju po broju kreveta.

Sljedeći dan je počelo razgledavanje. Prošli smo Baščaršiju, mnogo džamija i crkva te zatim imali bar sati slobodno. Pošto slike govore više od riječi ostavljam vas da uživate u ovim divotama.

Istog dana smo posjetili Vrelo Bosne. Priroda, priroda i samo zelenilo. Iako je ovo turistička atrakcija ovdje bi mogla puno puta doći. Mirno je, sve je lijepo očuvano, a možete naći i pokojeg labuda ili patke. Mislim da bi to mogla usporediti s našim Maksimirom (to mi prvo padne na pamet), ali puno manje i s izvorom.

Naravno da sam probala poznate sarajevske ćevape. Kako netko može doći u Sarajevo i ne probati to hh. Najbolje su čevapčinice Želja 1 i Želja 2 i Mrkva. Pošto su obje Želje bile pune, svratili smo do Mrkve i moram pohvaliti i brzinu i same ćevape. Čekali smo možda 10 minuta, a okus je potpuno drugačiji nego ćevapi kod nas. Tamo nisu toliko začinjeni kao ovi naši. Što znači da su svježi i nisu gumeni kao neki koji se prodaju. Ma svakako na ćevape ako se ikad nađete u Sarajevu.

Također ako vam je želja za nečim slatkim navratite svakako u Butik Badem gdje je najbolji Rahat Lokum. Ja nisam veliki ljubitelj takve slastice, ali ipak sam uzela jer rijetko kod nas to vidim.

Pošto u Sarajevu imaju ogroman shopping centar nismo mogli odoljeti i vidjeti kakve su cijene. Ono da je sve jeftinije pa i ne. Cijene su približno ili iste kao i kod nas. No mene je bez obzira na to osvojio ovaj ruksak iz Stradivariusa. Da mogla sam to i kod nas kupiti, ali jednostavno sam se morala vratiti po njega jer želja je bila veća. Platila sam ga oko 150 kuna. Ali totalno je unique i predivan je.

Ako niste ljubitelj shopping centra uvijek možete naći štandove po ulicama, a i Gazi Husrevbegov Bezistan koji krije još štandova sa suvenirima. Meni su se najviše svidjela ogledalca pa sam uzela sebi i još par svojim blogokolegicama koje nikako da pošaljem.

Što se tiče noćnog života Sarajeva za to vam ne mogu reći iz prve ruke jer sam ja jedina otišla spavati. No po pričama većinom se puštaju cajke i svakako si prije pogledajte koji su svi klubovi da ne lutate.

Zadnji dan smo još imali vremena u Baščaršiji. Iako smo već sve vidjeli ipak smo još malo prošetali za nekim skrivenim mjestima gdje nismo poslikali. Rijeka Miljacka je bila smeđa zato što se otapao snijeg s brijega i to se pomiješalo sa zemljom. No naravno nije uvijek takva.

Prije povratka svratili smo u Travnik. Travnik je odmaralište koje je najviše popularno za 1 maj. Bila je ogromna gužva i ako želite tamo jesti morate imati strpljenja jer oni nisu navikli niti pripremljeni za taj dan. Jedino zanimljivo tamo je tvrđava na koju nažalost nismo išli i s koje se vidi cijeli Travnik i radna kuća Ive Andrića koji je pretvoren u muzej i restoran. Travnik mi je nekako najveće razočarenje ovog puta, a možda je to zbog toga što sam ostala gladna.

Sarajevo će mi svakako ostati u pozitivnom sjećanju. Grad je predivan, toliko različitih kultura koje kod nas nikad neće biti. Kad dođete tamo kao da ste došli u drugi svijet, priklanja se više istočnoj kulturi dok je Zagreb okrenut Beču i svim ostalim popularnim europskim gradovima i moderniji je. Grad je pun štandova s predivnim šarenim suvenirima, a i torbama kao naš plac. Glavno prijevozno sredstvo je tramvaj i još je gori od naše četvorke. Hrana je odlična, naravno trenutno je gužva, ali vjerujem da je po zimi grad mirniji. no možda sam u krivu.